24 september

igår när ja kom till skolan gick jag direkt till maria & satte mig & började med pm till svenskan, helt ärligt, jag har ändrat & klurat & min andra svenskalärare säger att det är VG/MVG nivå, men enligt harriet IG; jag förstår inte, kan hn vara klar & säga vad jag gör för fel! aja, jag orkar inte tänka på det nu..
anyway, jag gick ill monika runt kvart över tio & satte mig & räknade, gick typ halv tolv, har några tal kvar, sen ska jag göra prov sen har jag bara sannolikheten kvar! sen får vi se hur lång tid det tar med pm i svenskan,..
för nu vill jag bara anmäla mig till intensivkursen i sala! vill ha körkort till i vinter, men kanske bli lite jobbigt, men jag ska försöka verkligen, bara jag blir av med det här!
efter skolan åkte jag ner på stan, hänge undan ett par jeans leggings jag ska köpa idag, & min skinnjacka jag ska köpa idag! mötte mamma inne på ica & köpte lunch, satt uppe på kliniken med mamma & hennes jobbarkompisar & åt.
sprang iväg till bussen runt tio i ett & mötte daniel så vi tog bussen hem. när vi kom hem kollade vi på tv, slappade hela kvällen. jag bakade en kaka, toscakaka, så himla gott alltså!& jag lyckades riktigt bra faktiskt måste jag säga. morfar var här & hjälpte pappa med altanen, så han fick med sig en bit hem osom mormor ville smaka. så mormor rang upp & sa att den var jättegod att hon ville ha mer ;) den ni! ;)
kollade på idol igår med mamma, måste säga, anna, den otroligt söta lilla 16 åriga tjejen ifrån karlstad. hon får mig att gråta varje gång hon sjunger låten have a heart. så otrloligt bra! så heja anna & några fler haha, kan inte namnen!
efter det kollade jag & daniel på efterlyst & insider. jag var så himla trött, men daniel kunde inte sova, han låg & svettades för hans feber var påväg ner, så han hade tryckt i sig en massa ipren haha!
imorse vaknade jag nog runt sex och har varit vaken sen dess, daniel tog tjugo i åtta bussen till stan, han ska hem till singö idag & bli ompysslad av sin mamma.
så jag ska ta halv tio bussen in eller något & gå & betala yolla, köpa träningskort på friskis & svettis, sen springa iväg till jobbet. & på min långa rasat idag ska jag springa & köpa min jacka & mina leggings, för idag har jag fått LÖÖÖÖÖÖÖN!!!!! så himla skönt, pengar pengar!
ska väl sitta vid tvn kanske orkar koka lite ägg till frukost. ikväll ska ialla fall jag & jennifer träna, halv nio, medelgympa, ska bli så grymt kul & härligt! taggad idag alltså!
CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0