23 september

igår åkte jag till jobbet, var faktiskt en rolig dag på jobbet, man ser & träffar så olika människor hela tiden! dagen gick väldigt fort & helt plöstligt var det dags för mig att gå hem! daniel rang mig & sa att han var med dennis & danne, dom kollade på sirius-djurgården, daniel hade tydligen någon kompissom spelade där, sen gick han & grabbarna & åt på mc donalds & handlade mat till oss på willys :)
under tiden åkte jag hem, tog en avkopplande dusch & lyssnade på lite indisk musik, åt paj som jag tog hem från jobbet, med lite gurka & avocado för att lyxa till måltiden lite! satte igång filmen the notebook, spelar ingen roll hur många gånger jag ser eller sett den, är alltid lika bra att se! efter ett tag kom rebecca & stefan förbi, kollade film med mig. daniel kom väl runt nio tiden kanske. daniel hade köpt plopp & zingo som han bjöd på haha! sen började daniel & rebecca dra igång en världslång debatt som aldrig tog slut, jag & stefan bara satt & skrattade & fattade inte vad dom diskuterade om haha! men men, daniel & rebecca i ett nötskal tillsammans haha!
när dom gick, strax innan tio, kollade jag & daniel klart på the notebook, sen somnade vi.
imorse gick jag upp runt halv åtta & fixade till mig. självklart ringer min chef & frågar ifall jag kan jobba idag till stängning, men jag sa faktiskt nej, jag har andra planer!
var i skolan nästan två timmar, räknade matte, runt halv tolv gick jag från skolan ner till stan. gick och tänkte & funderade i det underbart vackra höstväder. dock lite för varmt för min del, hade på mig mina stövlar, en varmare klänning, en kofta, jacka & halssduk, så jag blev jättevarm!
jag rang mormor när jag var på mammas jobb, hade så himla tråkigt, orkade inte bara åka hem direkt runt tolv.så jag mötte upp mormor, vi gick & åt på sub way, efter det åkte vi till system bolaget i stenhagen, gick in & hälsade på faster therese på lindex, stod där & skvallrade lite. efter det tog jag & mormor en runda inne på ica maxi & handlade.
& nu sitter jag här, hemma hos mormor & äter kiwi! morfar kommer till oss ikväll & ska hjälpa pappa med altanen, så då åker jag hem med morfar. för jag ska vara här & äta god fisk!
senare ikväll ska jag även träffa emma, ska bli kul!
vi hörs!
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0