22 september

igår åkte jag & pappa & kollade på daniels match, den var jättetråkigt, almtuna var faktiskt bäst, men järfälla fick in ett mål i första period & sen blev det inga fler ml under matchen. anders & johan kom & kollade också :)
efter matchen gick jag & daniel hem & han skulle duscha, skulle ner på tan & köpa en plånbok till daniel på skitotal . efter det skulle vi träffa danne, anders & någon tjej som han hade träffat, skulle äta med dom på mc donalds, men dom var så sega så vi orkade inte vänta. vi gick till mitt jobb, hemköp, & köpte nötter & tog bussen hem.
när vi kom hem var det bara att slänga sig framför tvn! där låg vi från klockan fem till kvart över tio! kollade på tv och.. ANDRA AVENYN! gud så sorgligt det var alltså..
vi hade en riktigt myssöndag, alla i familjen var hemma, det är inte så vanligt längra, antingen jobbar jag, ludwig har träning eller pappa vaktar. så igår hade vi en riktig myssöndag, med morötter, chips & dip :)
kollade på ett inspelad idol avsnitt också, sen gick jag & min älskling & la oss & myste. somnade runt elva.
gick upp med daniel imorse, kvart över fem, han måste ta halv sex bussen till jobbet. men bara den här veckan kvar sen ska han ner på boland igen, då får han sova längre haha!
nu sitter jag här. som vanligt jätteont i magen.försöker packa väskan, ska nog ta med mig en morgonrock till dnaiel, tänk så mysig & ha en sån! det som alltid är så kallt där!
tror ialla fall jag skippa sminket idag på jobbet, orkar inte haha!
jobbar 11.00-20.00 idag, helt okej tid, men hinner inte göra något. ska ialla fall upp tidigt imorn & till skolan, usch så jobbigt! ska i alla fall till min älskling & sova sen ikväll!
 nej nu ska jag flytta mig härifrån!
ha en bra dag allesammans, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0