18 september

sitter man här igen, biblioteket i skolan, kom lite sent till matten & när jag kom fick monika lunch, kommer inte hinna räkna något nästan, men men. kan passa på att säga att mitt prov gick jättebra jag hade i onsdags, nästan full pott!
i tisdags åkte jag hem till daniel, han kom hem tidigare från jobbet eftersom han hade match, vi låg & myste & tittade på ps. i love you, ärligt, så trodde jag den skulle vara bättre, inte alls så bra överhuvudtaget, men men.
rebecca & therese skulle ju se på matchen med mig, men dom kunde inte sen, så jag promenerade i alla fall senare så kom danne & dennis & satte sig vid mig, så jag slapp kolla själv. almtuna förlorade med 4-5 mot nacka, men det var ändå ganska jämt, trodde almtuna skulle vinna där ett tag.
efter matchen gick jag & daniel hem, sen rang danne & ville gå till mc donalds, så vi gick hem & hämtade pengar & sen gick till mc donalds. vi satt där mellan halv elva till halv ett. hade jättekul & pratade. började spåna om nyårsafton. jag & daniel ska ju förmodligen åka till fjällen, men vet inte med vilka. antingen blir det med familjen reinvalds plus släkt, annars bara jag, daniel & emelie med farmor & farfar reinvalds, eller med danne & några fler i hans stuga. eller kanske i stefasn stuga i huddinge. men hoppas det blir något i dannes stuga, skulle vara så himla roligt!
igår började jag jobba klockan tio, efter en halvtimme ringer chefen & frågar ifall jag kan jobba över, så det fick jag lov att göra, ingen annan kunde. så jag fick ställa in middagen med paulina, men den blir ikväll istället så det är lugnt :)
var en låååång dag igår på jobbet, men men, mera pengar, det är så man får tänka. mötte mamma på min rast & köpte sallad & macka & nötter :)
när jag kom hem mötte jag daniel, han hade varit & tagit ut pengar.& dom där jävla idiot töntarna var där, alltså jag förstår inte, SKAFFA ETT LIV!
när vi kom hem åt vi blåbärsbulle & wienerbröd & la oss i ett varmt bad & hade det jättemysigt, så skönt att lägga sig i ett varmt bad när man är alldeles frussen. efter badet kollade vi på scary movie 3 & åt pistagenötter, världens godaste!
vi kom fram till när vi kollade på scary movie 3 att 2 var bät, men orkade inte byta haha. hursomhelst somnade vi & såg aldrig klart filmen..
imorse var jag så himla trött, gick upp runt nio, fixade mig & åt en sallad, skulle in till stan för att åka till skolan, missade självklart bussen, så jag tog en runda till holmlunds & provade jackan jag vill ha, hittade även en mössa jag vill ha nu också! INTE BRA!
så nu sitter jag här, ska gå tillbaka till monika om ca femton minuter. sen ska jag till harriet klockan två, sen efter det till maria & skvallra vad hon sa haha. sen ska jag hem & fixa & dona, röja undan hos daniel, sen runt kvart över sju ska jag möta upp paulina så ska vi gå ut & äta någon god mat :)
ha det bra!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0