11 september

en läskig dag för många, jag tänker varje dag vad som hände den 11 september år 2001, usch, minns den dagen precis som igår också, frågorna var många i skolan dagen efter..
ialla fall, igår när jag kom till jobbet fick jag frågan direkt om jag kunde stanna till klockan tio, jag kände bara att jag inte orkade det. var tvungen att åka & hämta nycklar va daniel & så. efter mycket om & men så blev det bestämt att fyra skulle jag åka till daniel & hämta nycklarna & sen direkt tillbaka till jobbet & jobba till klockan 19.30, det var helt okej.. igår var det faktiskt en riktigt rolig dag att jobba, mormor kom & hälsade på mig :) när jag väl hade slutat så skulle jag hämta rebecca, vi skulle köpa cigaretter till henne, så vi gick till statoil, där hade dom inte dom hon ville ha, så vi gick till en liten affär vid heidenstamstorg, hade inte heller dom, inte ica heller, så det blev några helt andra.
när vi kom hem till "mig" kollade vi på idol, jag gjorde mat, efter det kollade vi på heroes & efter det på filmen cloverfield, jag tyckte inte den var så bra. vi pratade också en heeeeeel deeeel tjejsnack! det är så kul att vara med dig vännen, tänk att vi två var i thailand tillsammans, det kan man inte tro haha.. daniel kom hem runt tolv & då gick rebecca hem. smart jag är, jag tog inga nycklar med ut. & rebecca tängde till dörren. så jag insåg ganska snabbt att vi var utelåsta. men jag fick plinga på hos mija, haha efter ett tag kom hon & öppnade. jag kände mig så dum & bad om ursäkt typ hundra gånger haha.
imorse skulle jag åkte till skolan & räknat matte med monika, men jag orkade faktiskt inte det, hade så fruktansvärt ont i magen också..så jag låg kvar & sov riktigt bra.
gick upp klockan tio & kollade på supernanny, fixade mig lite & drog ner på stan, skulle möta upp mamma för att få pengar, möta pappa för att lämna nycklarna & möta anna för att äta lunch :)
på mammas jobb hade dom fått någon billig katalog med jättefina kläder i, så jag beställde en jättefin rosa mysdress & en fin randig skjorta.
jag gick & mötte anna runt kvart i ett, lämnade nycklarna till pappa. sen skulle jag & anna bestämma vart vi skulle äta, vilket var ett väldigt stort problem haha. efter mycket om & men blev det ialla fall cupido :) vi satt & pratade & hade jättetrevligt, var så skönt att få prata ut med dig vännen! efter det mötte vi upp linn, jag var tvungen att visa dom mina stövlar jag ska köpa! gick till hemtex & visade det gröna överkastet jag ska byta till. sen var det dax för mig att åka & möta upp pappa. han hade kopierat nyckeln, jättebra! nu har vi varsin nyckel till lägenheten, kommer bli så mycket lättare. min älskling kom runt kvart i fyra, var där ett tag, sen åkte jag hem :) jag ska ju träffa emma, blev ändrade planer, ska ses här hemma för hon var krasslig, & min älskling skulle träffa grabbarna :)
nu sitter jag här & skriver lite. mamma sa även att vi hade fått hem nya OCskivan, var också därför jag beslöt mig för att åka hem :O nu ska jag försöka hitta på något ett tag
vi hörs, CIAO!

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

<3 hjärtegull :D

2008-09-30 @ 15:04:11
URL: http://divinerebecca.blogg.se/?c=1196329264

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0