kärlek

det jag skriver nu skriver jag idag, för jag vet inte om jag kommer hinna skriva det här på onsdag..
på onsdag har jag & daniel varit ihop i ett år & sex månader,1,5 år, 18 månader, 78 veckor & 3 dagar, 549 dagar & 13 176 timmar. jag kan utan tvekan säga att du är det bästa som har hänt mig & du är det finaste som finns på jorden. jag vet att du är min stora kärlek & jag vill inget annat än att vara din. vi har haft det tufft vissa gånger, men det är det som gör att man blir starka ihop. man får problem & löser dom tillsammans. jag vet att vi är starka ihop & klarar av det mesta tillsammans. alla förhållanden har upp- & nedgångar någon gång. jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig mer än något annat i världen, du är helt sagolik. jag har inga ord som kan beskriva dig, även om jag skulle samla alla de finaste orden & säga, de skulle inte räcka till. men du vet hur jag känner för dig & vad du betyder för mig, jag har på något sätt lyckats få dig att förstå det. du visade mig vad kärlek var, du visade mig lyckan att ha någon vid sin sida, du visade mig hur det var att känna sig älskad. du har gjort mig lycklig daniel!
jag älskar dig mitt hjärta, din louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS klart man ska fira kärleken.

2008-10-13 @ 20:14:58
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: louise

tack så hemskt mycket! :) kul att höra någon som känner lika som mig :)

2008-10-13 @ 20:19:55
Postat av: rebecca

Ni är bäst tillsammans <3

Och louise klart vi åker tillsamman till stan ;)

2008-10-13 @ 23:10:49
URL: http://divinerebecca.blogg.se/
Postat av: louise

:$

okej kalas gumman <3

2008-10-14 @ 07:57:25
Postat av: Anonym

Tack så mycket, må gott.

2008-10-14 @ 11:13:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0