28 oktober

ojojoj nu undrar ni alla säkeret varför jag sitter är sex på morgonen.. men men det skriverjag snart.
i lördags åkte jag & min bror in till ishallen, vi skulle sitta i sekretariatet istället för mamma & pappa. det gick bra, jag fick öppna dörren till utvisningsbåset för östhammar. efter mycket om & men vart det bestämt att jag skulle åka med daniel hem till singö, så micke kom & hämtade oss runt åtta tiden. var väl på singö till kvart över nio. vi kollade på tv & sen tvärslockande jag, jag var så himla trött..
på söndagen blev vi väckta av fredrik, han ville spela playstation, sen kunde inte jag somna om, typiskt haha! under dagen kollade jag & emelie på serien höök, den var faktiskt riktigt bra! daniel var ute med sin far hela dagen & högg stubbar. det var en lugn söndag som alla andra. ialla fall runt fyra tiden kom mormor & morfar & hämtade mig, vi åkte till rasbo & hämtade upp lisa, sen till pelin, där vi mötte henne , jennifer & svaitri, vi skulle ha tjejemiddag så vi åkte till gränby & storhandla! efter det drog vi på högsta volymen i bilen & sjöng till just dance! så jävla bra låt!
vi började med maten direkt, vi satt & skrattade mest hela middagen, jag &savitri åt såklart mest haha! vi åt oss proppmätta! sen skulle vi se på white chicks, jennifer hade inte sett den, pinsamt jennifer haha :O vi hade köpt massa godis, cheez balls & chips, men ingen orkade typ haha! vi satt & sa hela filmen & skrattade haha.. vi åkte runt kvart över tio, dom flesta skulle upp tidigt & jobba, dock inte jag.. jag, pelin & jennifer åkte & skulle tvätta bilen, & jag blev livrädd. vi skulle tvätta bilen i en sån där läskig sak. sist jag gjorde detvar jag liten & då grät jag alltid helt hysteriskt! jennifer sprang in & sa att det var första gången så hon fick instruktioner. men dom hjälpte såklarat inte, vi stod där inne ett bra tag körde in & ut men inget hände. så jag fick springa in på shell & fråga, & smart som jennifer är så hade hon inte tryckt in koden.. så sen funkade det! det drog igång & det var faktistk lika läskigt nu som för tio år sen typ, fast inga tårar denna gång.. närvi var klara åkte vi & köpte mat till daniel på mc donalds sen skjutsade jennifer hem oss. var en riktigt trevlig kväll :)
igår jobbade jag mellan 12.00-21.00, det passet känns som en evighet!! hade otn i huvudet hela dagen igår..när jag slutade jobba igår frågade min kära pojkvän ifall han fick sova med mig haha, så han följde med hem. när vi kom hem var det bara äta & sova!
så nu, varför sitter jag här?jo för jag har varit vaken sen fyra & inte kunnat sova, daniel tog halv sex bussen. jag fick något ryck att städa hela mitt rum halv sex på morgonen!?! vem gör så mer än alla tanter på 80+ ? jo jag.. men men.. ska försöka sova någon timme eller något. ska ialla fall jobba mellan 9.30-19.15 idag, sen ska jag & daniel träffa dennis & anna, vi ska ut & äta & gå på bio eller nåågot :) ska bli riktigt mys, sen ska vi alla sova hos dennis :)
& imorn, DÅ JÄVLAR!! då ska jag & emma åka till stockholm, jag ska shoppa med måtta & äta god mat sen bjuder jag emma på amy macdonalds spelning som present! :) det ska bli riktigt riktigt kul! så den här dagen plus imorn blir dunder!
nej nu ska jag försöka plocka undan lite mer i rummet sen vila om jag hinner :)
CIAO

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, allt bra?

2008-10-29 @ 12:13:28
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0