21 oktober

igår körde jag & pappa i en timme, det gick faktiskt jättebra måste jag säga! tills jag fick två motorstopp vid ett rödlyse, då åker en idiot förbi mig & gör en grimas, pappa lacka satan & svor en massa fula fula svordomar, sen small det, pappa slog sönder rutan haha, så arg blev han! men men vi körde vidare & det gick bra.. jag körde till ishallen & mötte emelie sen kollade vi på daniels match. det blev värsta bråket, daniel bråkade som fan, då blir inte flickvännen glad!
men men, matchen var bra annars, förutom att dom bråkade väldigt mycket, dom vann ialla fall med 5-2 tror jag. efter matchen gick jag & daniel hem till kantorn, hämtade pengar, gick till statoil & köpte massa gott att äta, sen mötte vi upp dennis & danne & gick till max & åt, vi var där runt elva kanske. vi åt, satt & pratade & skrattade hur länge som helst, helt plötsligt var klockan halv två haha, så då gick vi hem.. vi gjorde upp planer för nästa sommar.. när vi kom hem var jag & daniel jättetrötta, allt gott vi hade köpt orkade vi inte äta alls haha..  så vi sov :)
imorse gick jag upp runt tio tiden & fixade mig, åkte till jobbet.. har inte jobbat på två veckor, varit sjuk.. mina gulliga kollegor undrade hur jag mådde nu.. dagen gick långsamt. men fick ialla fall besök av mormor & farmor :)
efter jobbet hämtade mamma & ludwig mig, jag skulle köra hem, men jag gav upp., var för trött fick lite många onödiga motorstopp. sen skulle ludde försöka, haha ojoj säger jag bara. hur var det med att killar överskattar sin körförmåga? han har kört en gång & då fick han kanske 3 motorstopp, nu kan jag säga att efter cirka 24 motorstopp hade vi hoppat fram cirka fem meter haha! gud så jag skrattade! jag & mamma höll på att skratta ihjäl oss! hursomhelst körde mamma hem sen.. när jag kom hem sprang jag direkt över till marit, eller tinna rättare sagt, maarit va inte hemma haha.. hon kom sen :) vi kollade på DH, VILKET SLUT :O det får inte vara sista avsnittet då dör jag!
idag skulle jag beställa biljetter till amy macdonald, mendet gick inge bra, så jag ringer imorn & beställer via telefon.. jag ska bjuda emma som present på amy!
min älskling rang nyss, han skulle sova hos dennis & danne & vi har dejt med dennis & anna nästa tisdag, ska bli jättekul! men nu ska jag hoppa ner i sängen & börja se på OC säsong 2, TACK EMELIE GUMMAN ! :D
CIAO god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0