11 oktober

igår var en mysig kväll, daniel kom hem runt kvart över åtta, vi kollade på idol, HEJA ALICE, ANNA, JOHAN, SEPIDEH!!
senare kom sus, vikollade på singing bee & hejade på lovisa, gick bra för henne, otur bara!
kollade på men of honor sen & hade en riktigt myskväll med daniel <3
imorse var jag klarvaken typ halv åtta, bara hostade, så jag gick upp & drack te.. dessutom tappade jag nästan rösten igår, var jätttehes, så det är jag nu med, lite bättre.. pappa skjutsade in mamma & daniel runt halv elva. mamma & pappa ska på någon ståupp show ikväll med eva & pg, så mamma & eva åkte in tidigare till stockholm & shoppade, & daniel åkte in för att träffa sin mamma & pappa & lillebror innan matchen. jag har duschat & kollat/kollar på OC med ludwig & nu fick vi något ryck & städa hela huset, så ludwig dammsuger, jag ska sminka mig! sen in till stan & träffa rebecca & stefan & se daniels match & träffa svärföräldrarna & fredrik, synd att emelie inte var med, hoppas du får det kul idag gumman!
efter matchen ska vi hem hit & ha en kanonlördag!
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0