9 november, fars dag

igår avr en trevlig kväll, satt & skrattade & åt gott.. min bror må vara gulligast med barn men igår ville inget gå haha. han försökte mata ville, men han missade munnen två gånger, hakan & bearnaise sås upp i näsan haha. så vi skrattade!
rack en glas rött & åt brie, det bästa som finns, visst rebecca ;) ?
aniel kom runt elva, gick ut & pratade lite med timothy, bjöd in han men han skulle hem & sova haha..
malm tog tolv bussen hem, jag & daniel kollade på någon värdelös film som vi fått hem.. sen gick ci & la oss, var jättetrötta.
imorse gick vi upp runt halv elva, låg & myste & sen hade vi en mysig fars dag fruksot hela familejn, pappa fick en ny klippmaskin av oss.. har legat & kollat på idol hela morgonen nu. jag tycker anna, alice, kevin & johan är bäst, men kevin borde vinna, han är mest värdig vinnare!
har precis duschat & lagt i en hårinpackning. ska åka iväg tillmormor & morfar & träffar kusin & så & äta fars dag middag :) sen ska jag jobbade ikväll, 17-00-22.15. sen åker jag nog hem till daniel & sover.
nej nu ska jag köra till mormor & morfar vi hörs. ha en bra fars dag & ta hand om era pappor!
CIAO

Kommentarer
Postat av: emma

vi får ses i veckan <3

2008-11-09 @ 15:10:46
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Rebecca Jansson

Jaaa lätt ! skitgott =D

2008-11-10 @ 11:57:50
URL: http://divinerebecca.blogg.se/?c=1196329264

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0