27 november

i tisdags klarade jag provet, vilket betyder att jag är klart godkänd i matte b, hade kunnat få VG, men skulle gjort lite mer då & jag orkade faktiskt inte.. monika hoppades innerligt att jag skulle få IG.. så när vi rättade provet avr det lite sorgligt faktiskt. jag klarade provet iallafall, inte lika mycket poäng som på dom andra, men jag försökte ju faktiskt få IG haha. nej men monika börjadenästan gråta. alla som satt där inne fattade ingenting. men monika har hjälpt mig så fruktansvärt mycket & stöttat mig. så det var sorgligt. jag gav henne ialla fall te från mig & camilla. hon blev jätteglad, sa att hon fortfarande frågade efter juniblandningen vi gav henne förra året hihih.. jag gick därifrån till slut, men jag lovar att jag ska hälsa på monika!
efter skolan tog jag mig ner pås tan, gick till mammas jobb ett tag, sen rang jag pelin, så vi möttes pås tan & gick runt. jag köpte en kamera igår, en jättefin & bra kamera, gick på 1588 kr, men det var det värt! vi strosa omkring på stan, jag köpte ny mascara sminkborttagning & lite hudvårdsprodukter & ett mörkrött nagelllack. efter det övertalade pelin mig att smaka kebab, jag ljuger itne om jag säger att jag inte ätit det på minst sex år! soms agt, jag kom ihåg varför jag inte äter det, jag mår hur illa som helst! USCH, perfekt innan träning också haha..  efter maten gick jag & köpte massa naturgodis, mums! sen gick jag på spinningen & pelin in på gymmet! i tisdags var nog det roligaste spinningen passet! hon hade plockat ihop alla stora favoriter genom åren, ojojoj vilken taggning! efter spinningen hämtade mamma upp mig & vi åkte till ishallen & såg ludwigs match, mormor & morfar kom också då är det alltid kul! :) när ,matchen var slut fick jag skjuts till daniel, vi åt natirgodis & fixade ihop min kamera (daniel för jag kan inget om teknik haha).. sen skulle han bada, (nehe?!) & jag somnade haha..
igår började jag jobba 6.50, hade klockan på ringning kvart över fem, gick upp halv sex & fixade mig, var på jobbet till halv sju, så jag sat med några kollegor & småprata & åt lite frukost. dagen gick jättefort & jag älskar dom passen!min käre bror kom förbi mig på jobbet, jag gav han pengar till en powerking haha, på min första rast fick jag springa iväg på ett läkarebesök snabbt. det var lugnt, men det är inte kul det som hänt mig, usch .. men det är ingen fara..
under dagen kom mormor förbi mig & även min älskling :) sen kom savitri & stod vid min kasssa i en timme & vi pratade haha! när jag slutat sprang jag till Min Frisör, bokstavligen haha, eftersom salongen heter så haha. det blev itne så mycket, men ett antal slingor som ljusade upp mitt hår så jag blev jätttenöjd, vill bara tillbaka & göra ljusare & ljusare nu, för till sommaren ska jag ha färgen jag vill ha! efter frisören blev jag hämtad & skjutsad till farmor, farmor fyllde 62 igår :) åt smörgåstårta & drack vin med farmor, ingalill & therese :)  var där till kvarrt över nio. sen gick jag ner på stan & mötte jennifer, vi gick till  terassen & satte oss & tog en rosa pantern & lite chilinötter, hade tänkt sitta ett tag & bara prata ksit & umgås, men blev iten så länge för jennifers sista buss gick elva haha, blev typ en timme! efter det gick vi till max & åt, jennifer hade itne äätit. sen gick vi förbi people, daniel var där med dennis & grabbarna, men vi såg dom itnte haha, dom frågade ifallv i ville in men vi ville inte haha! bär vi komt ill busshålsplatsen ser jag en livslevande RÅTTA sitta mit på trottoaren, har aldrig sett en råtta. den var så äcklig & så jävla fu! den bor ju där vid bussen haha. aja..  var hemma runt halv tolv, gick & la mig på en gång var så jävla trött.
imorse vaknade jag typ halv nio av att daniel rang & väckte mig så vi pratade ett tag. sen kunde jag intte somna om. så nu sitter jag här & väntar på att få åka till jobbet, dryyygt! börjar 12 idag, 12.00-222.15, usch usch usch. skulle börjat 16. men men, pengar pengar får man tänka!
efter jobbet ska jag sova hos daneil ialla fall, imorn jobba 9.30 tilll 19.00 sen mor & dotter middag hos kallios!
nu ska jag fixa mig lite.
ha en bra dag :)
laddar upp bilder från gårdagen imorn!
min snygga kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0