önskelista

i år har det varit svårt att komma på vad jag önskat mig, men har en liten lista på kylskåpet jag fyllt i såfort jag kommit på något.. det tråkiga är att jag vet det bmesta jag ska få, men men, julen är främst till för barenen, jag tycker bara det är trevligt att umgås med mina släktingar. det jag har önskat mig ialla fall är:

* DKNY delicious night

* pengar till nagelteknolog utbildningen

* bodybutter cocos

* alla säsonger av OC



* kläder jag pekat ut


i år blir det en bra jul tror jag. nästa helg åker som sagt jag & daniel till singö & har minijulafton tillsammans & sen ska vi ju åka till fjällen som jag bara lääängtar till! är borta över min födelsedag & nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0