less på det här!

sitter här framför datan & dricker blåbärsoppa! daniel rang & väckte mig imorse, ville ha svar hur jag skulle göra med fjällen. jag åker upp med daniel. micke var jättesnäll & lovade att han & fredrik skulle aldrig lämna mig & lära mig åka på riktigt däruppe, jättegulligt! men jag är kvar här hemma, tar ,min sista körlektion & åker upp till husvagnen med mormor & morfar. blir mysigt! så jag & daniel kommer åka upp till fjällen på min födelsedag!
hursomhelst mår jag piss för övrigt! äe så less på denna förkylning! jag har istort sett varit sjuk hela hösten! jag är inte i skick att jobba, men jag kan inte sjukanmäla mig, är bara fel. så jag måste ta mig till jobbet ialla fall! har värsta passet också, 12-21. jag orkar verkligen inte. men men, är bara imorn sen jobbar jag inte förrän på julafton! alltså fem dagar, då lär jag hinna kurera mig!
sen i helgen åker vi inte till singö förrän på söndag. så vi får se om jag & daniel byter julklappar här hemma eller på singö!
nej nu ska jag sluta skriva. ska ner & kolla lite på tv & få i mig lite mer frukost!
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0