julmys

då har jag tagit en varm skön dusch, ätit lussebullar & druckit julmust & hunnit prata med min älskling & sett på saltkråkan. haha jag vet helt sjukt, julmys med saltkråkan, värsta sommarfilmen. men vi lånade dom filmerna av småtjejerna & ville så gärna se dom.. så nu längtar man ännu mer till sommaren. jag tänker bara på hur underbar sommaren kommer bli om allt går som det ska :) & nu vill jag bara bli av med denna mörka färg i håret, blir tokig! men tar nog någon månad innan det blir ljust..  men men.. vill vara jättebrun också! men nu längtar jag först & främst till jul, min födelsedag & fjällen.
det är mycket som oroar mig just nu, men ingen idé att skriva här... men om det inte blir bättre med ngåot utav det får jag ringa min husläkare.. men hoppas det går över.. nu ska jag snart hoppai säng.. ska upp halv åtta imorn & fixa mig, sen ta tio över åtta bussen in till stan & sen nio bussen till sala!
så nu får ni ha det så bra under morgondagen så hörs vi imorn kväll!
imorn ska jag åka & kolla på en lägenhet!
GOD NATT





Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande är det lägenheten i Salabacke?

Ja typ söndag vore ju nice :) då jobbar jag ej!

2008-12-22 @ 23:57:32
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0