en lugn kväll

då har jag kollat på OC hela kvällen sen jag skrev sist & bonde söker fru haha.. ätit räkmacka, mums :)
nu är det lite ändrade planer för helgen.. som dom ser ut nu så får jag träffa min daniel på lördag! jag, anna, dennis & daniel ska nämligen vara hos daniel, äta gott & basta & ha det supermysigt! vi sover kvar & åker hem på söndag för då har våra pojkvänner hockeyläger! åker nog till mormor & morfar tidigt på lördagen ut till husvagnen på väddö & sen skjutsar dom ut mig mot kvällen till singö :) ska bli jättekul att få träffa anna igen, var ju någon måan sen sist. så det ska bli jättekul!
nej nu ska jag ta bort mitt smink & krypa ner i sängen, fortsätta kolla på OC & sen lägga mig när jag blir trött haha!
imorn ska jag jobba 11.00-20.15, stängning imorn! så det blir skönt, dubbelt OB hela dagen!
imorn ska jag också våga mig ut i all mellandagsrea. vet vad jag vill ha, på MQ eller åhléns, så önska mig lycka till haha!
GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0