andra advent

jag fick skjuts in til stan av mamma, mötte upp pelin. vi gick på stan i två & en halv timme. jag köpte ialla fall julklapp till mamma & pappa! & ett nagellack till mig själv! det var en riktigt mysig dag idag kom jag fram till. det var mycket folk på stan & mycket julkänsla! pelin &  jag åt sallad på cupido ialla fall. sen gick vi på stan ett tag till för att smält maten. sen tog vi pepparkakor som några delade ut gratis, jag drack glögg & pelin kaffe. riktigt mysigt! massa julkänsla, sånt gillar jag. efter stan gick vi ialla fall till friskis & tränade, var där fyra, så vi hoppade in på tattis a1 pass! men vi var med på halva bara sen gick vi till gymmet istället. och när vi ska in i gymmet ser vi, psykopaten som försökte bjuda ut mig sist! vi förstod vad som väntade oss.. hursomhelst tränade vi i typ två timmar i gymmet, när vu strechtade kom idioten, jag bad han gå ifrån mig på en gång! sen kom han igen efter ett tag: visst ha vi setts förr? ingen av jag & pelin svarade. sen gick det ett tag till sen skulle han gå & sa: synd att det blev som det blev sist. men ni får ha det bra. inget svar fick han då heller. vilken idiot kan man bli  mer dissad, NEJ?! sen står han & kollar upp på mig med valpögon & ser ledsen ut, IDIOT!!!!!!!
pappa hämtade mig ialla fall runt halv jsu sen åkte vi hem, har ätit tacos. min favoritmat, men åt inget typ, hade så himla ont i magen.
just det, på vaksalatorg har dom gjort is runt en julgran, så himla mysigt som i new york haah!

har legat i sängen nu & varit jätteledsen, fy fan säger jag bara. jag orkar inte, allt bara allt åt helvete! skaialla fall träffa rebecca & få vara ledssen på riktigt, tack rebecca! jag vet inte vad jag ska skriva, vill iten skriva för mycket & klaga. men ge fan  i att läsa om ni tycker det är jobbigt!

nu ska jag ialla fall hoppa in i duschen sen gå till stensson & träffa rebecca.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0