23 december,SILVIA 65 ÅR, DAN FÖRE DOPPAREDAN!

igår kunde jag inte somna, jag släckte runt tolv. lpg & fred mig i sängen. sen kollade jag på klockan, då var den fyra, sen vred jag mig ännu mer & försökte sova, då var klockan halv sex, sen sju.. kunde iten sova vet itne varför. hade också en jättehemsk dröm så jag var helt förtvivlad när jag vaknade! usch hatar det & det händer tyvärr ganska ofta..
hursomhelst tog jag nio bussen till sala. var tung trafik i sala idag men det gick jättebra! när jag kom till uppsala hämtade mamma mig, vi åkte & slängde i oss sallad hos farmor där småtjejerna var & sen iväg till salbackar för en titt på en lägenhet. lägenheten var väl fin, men en jätteliten tvåa.. har inte bestämt mig hur jag ska göra. jag kunde fått nycklarna idag på plats. men allt handlar om pengar.. sen kanske jag faktiskt har en annan på gång. såv i får se helt enkelt. måste ge svar ganska snabbt..  efter en titt på lägenheten skjutsade mamma mig till friskis, jag gick å skivstång passet, var skönt men jobbigt haha! sen åkte jag med pappa hem.. när jag kom hem var mormor & morfar här, alltid llika mys. blev jätteglad, jag kommer få träffa dom imorn! men senare på kvällen efter farmor. runt åtta nio tiden :)
här hemma har vi ialal fall ätit mat & satt upp julgranen & jag & pappa har gjort knäck som vi alltid gör. nu har jagprecis duschat & vet inte vad jag ska hitta på. ska nog se på björn gustavssons film, vi gav den till ludde idag så vi kan se den! ska itne bli så sen ikväll ialal fall, ska faktistki upp imorn,. ska ju jobba på julafton, 10.00-16.15. men det känns ganska okej. får se imorn när jag kommer dit. jag får ialla fall träffa mina släktingar & familj, så det blir mys!
men ni alla får ha en underbar julafton imorn!
GOD JUL!

just det, ett stort grattis till vår älskade vackra dottning Silvia som fyller 65 år idag!


jag älskar dig daniel & saknar dig


Kommentarer
Postat av: anna

god jul :)

2008-12-24 @ 23:02:58
URL: http://annalagnebratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0