20 december

imorse vaknade jag runt elva tiden, åt frukost & sen kom mormor & morfar förbi ett tag, lämnade tjockbyxor till fjällen.. jag satte på mig tränignskläder sen körde jag in till stan till daniel. där julstädade jag & daniel hela hans rum, blev jättefint & fräscht! först bråkade vi om vem som skulle göra vad, ingen ville gära något, sen började vi bråka om vem som skulle göra mest för det var kul att städa, haha galna vi är! sen kom mia & emelie, dom sa att det avr riktigt rent & snyggt, luktade fräscht, dom skulle bara veta hur vi slet innan dom kom haha.. efter det gick jag till friskis, hade tänkt på på skivstång passet  klockan tre, men det var inställt. det var ett spinningpass istället, ännu emr perfekt! jag som äääälskar spinning!så jag gick på spinningen. det avr underbart har inte tränat på en och en halv vecka på grund av min svåra förkylning. men jag gav järnet & det kändes härligt att vara igång igen!  efter spinningen hämtade pappa mig så körde jag hem.. när jag kom hem städade jag & vi åt italienskt. ska ladda upp bilder sen. men nu har ludde snott med sig kameran tills tensson & skryter om sin fina uppläggning haha! jag har ialla fall duschat & fixa mig nu. ska slå in daniels julklappar & sen springa över till rebecca. sen kommer daniel runt åtta tiden tror  jag.. sen blir det mys med rebecca & daniel.
jag älskar er

ha en bra kväll!

jag orkar inte med allt, låt det bara vara, jag orkar inte bry mig alls, så snälla. låt mig vara & välja själv.. det blir bara värre än vad det är & jag blir bara mer ledsen, så snälla, sluta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0