12 december

i onsdagskväll kom maarti  över hit, lurade henne att kolla på bonde söker fru, inte omtyckt för maarits del. sen fick hon som hon ville ialla fall till slut,v i kollade på hannibal, den var värdelös men maarit älskade tydligen den. kämpade med att hålla mig uppe när hon var här, var så jävla trött! hursomhelst gick hon hem efter halv tolv någno gång när filmen var slut.
i torsdags gick jag upp sex, var faktiskt inte trött alls, konstigt nog.. jag, mamma, pappa & farmor åkte halv sju hemifrån. släppte av farmor hemma & sen skjutsade mig till jobbet. det var en låång dag, men det gör inget, är så skönt attjobba 6.50-16.00 passet! efter jobbet hämtasde svaitri, pelin & jennifer upp mig, var kul att åka med savitri! hon var så duktig! vi åkte ialla fall till mc donalds & åt middag haha, mitt gamla jobb. efter maten rullade vi vidare mot vår gamla underbara älskade skola! mot DANSEN! där träffade vi, johanna, sanna, laura, gunilla & alla gulliga tjejer som vi hade kramkalas med! vi hängde runt där & minglade, sen kom åsa & vi gjorde värsta gruppkramen! aurora kunde inte komma, hon hade patient, men jag träffar henne varje lördag ändå :) julshowen började sju, gud så grym den var! fick rysningar! gud vad jag saknar dansen & allt det där med uppvisningarna! ni var helt grymma tjejer! efter julshowen fick jag skjuts av jennifers mammatill ishallen.kom precis i tid till sista perioden. i ishallen träffade jag danne så hade sällsakp med han! vi hade jättekul åt min daniel, min lilla älskling har ju skadat sig så han fick ha amerikanska footballsskydd på sig så han hade axlarna upp vid öronen. haha oj oj vad vi skrattade! efter matchen gick jag, daniel, dennis & danne hem till dom först. sen gick vi till max, jag skulle bjuda min älskling på mat efter det var hans namnsdag! jag köpte också mat haha, men åt kanppt hälften så det fick daniel! vi sastt på max & hade kul & skrattade & pratade i två timmar, från elva till ett, sen fick vi för oss att dom stängde. sen när i kom ut stod det att dom stängde två, så vi stod utanför & pratade till typ två. vi planerade vår sommar, vi ska åka utomlands, jag, dennis, anna & daniel & danne om han hinner skaffa tjej, vilken ingen tror han gör haha! när vi kom hem la sig daniel i badet  pluggade, var hemma halv tre. han låg & diskuterade med sig sjävl om kolet & vattnetskretslopp haha. efter det så mycte vi lite, hade en liten överraskning till han på hans namnsdag. vi somnade runt fyra tror jag..
imorse vaknade jag, mådde inte bra alls, låg kvar med daniel & tänkte det skulle blir bättre, myste & tog hand om varandra. men hade fortfarande ont i amgen & huvudet, så när daniel åkte till skolan runt halv tio så rang jag jobbet & sjukanmälde mig, jag orkade inte. vet inte vad som är fel. men måste ta tag i det här nu. jag kan inte hålla på såhär, något stämmer inte. men har tagit så många prover redan, vill inte ta fler.. usch , men men..
jag sov ialla fall till halv två då pappa kom & hämtade mig förstå att louise inte mår bra då, sover liksom till åtta på helger annars.. så mamma handlade sen åkte vi hem. nu väntar mamma på mig,  vi ska äta blåbärssoppa med biskvier & se på massa filmer! mys! min älskling åker till singö ikväll, jag ´kan tyvärr iten åka med, fjärde helgen utan min daniel. ussch. men nästa helg, omen vecka ska vi båda åka ut till singö, ha lite minijulafton hela helgen, får se vilken dag jag åker hem. så jag längtar tills om en vecka!
hörs senare.
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0