1 december

njuter att skriva december. julmånaden är här! det är ny det är pynt överallt!
igår görde jag in till stan runt tio för att hämta daniel, gick jättebra, ville dock inte köra när vi skulle hem. hemma kollade vi klart på wallander, åt lite & sen sov vi, båda var jättetrötta.
imorse hade daniel ställt klockan på ringning vid sju. han frågade ifall jag ville hoppa in i duschen med han. så det gjorde jag. gud så underbart det är när man står där inne, men när man ska ut, gud så man fryse, hackar ju tänder så varenda jävla tand hoppar ur munnen! daniel tog ialla fall bussen runt åtta till skolan.
jag gick & la mig i en timme till. så nu har jag gått upp & fixat mig, ska ta tio bussen in, ska åka till sala idag & ha dubbel körlektion, ska bli riktigt kul! efter körlektionerna ska jag gå på spinning sen, med eller utan rebecca det visar sig haha!
ska ialla fall sova med daniel ikväll, han måste sitta i sekretariatet under deras matct först. sen tänkte vi äta något gott, hade tänkt tacos, men blir försent, blir nog köttbullemackor med rödbetssallad, MUMS!
nej nu ska jag inte skriva mer, vi hörs!
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0