20 augusti

igår var jag & fixade mina naglar, blev nöjd, yolla tipsa om en bättre nagelskola, mer central, dock lite dyrare, men 24 000 kr kostade den. ska gå den om ett år.  hon sa dessutom att hon behövde hjälp, så om hon inte hittat någon inom ett år så börjar jag där :)
träffade rebecca igår på hennes elevhem, wattholma :) var så stort! men mysigt :) vi satt & pratade & läste tidningar, sen gick vi hem till daniel, kantorn, såg på två dokumenärer, en hemsk om hedersmord. sen däremot, var en dokumentär som hette, HJÄLP-JAG KAN INTE SLUTA FISA! gud så vi skrattade, ojojoj..

idag var jag till frisören, klippte en decimeter, lugg, så jag kan ha sned & rak, en ganska mörk toning med violetta partier :) jättenöjd som alltid :)
sen träffade jag camilla & åt lunch, efter det hem till anna & umgicks, jättetrevligt :)
mamma & pappa kom & hämtade mig typ halv fem, åkte till ikea & köpte min nya säng, självklart när vi kom hem så var det en sida som var fel. fick åka in igen. lämnade då ludwigs säng hos daniel så vi har en dubbelsäng där med :) 
så nu står pappa & daniel & bygger ihop min säng & dricker öl :)
skulle lagat en wok ikväll som jag tagit recept av mia :) men får bli i helgen, nu blir det bara tunnbrödrulle :)
hörs alla! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0