29 mars, måndag

Dag 7 med covid.
Idag vaknade jag upp & bara kände neeeej!
Jag har sovit så fruktansvärt dåligt, jag har så så ont i nacken & vridit & vänt hela natten.

Jag har sett fram mot denna dag för jag räknas som smittfri idag & i Med det har jag tänkt att jag ska må bra & vara frisk typ.

Men jag vaknar & mår inte alls bra & känner mig inte pigg.
Mest ledsen är jag för att tänka att barnen måste vara instängda totalt 11 dagar här hemma, inte alls vad det här påsklovet var tänkt till.

Dom skulle få mysa med mamma idag & bli bortskämda & sova hos mormor & morfar på onsdag . Vi skulle hitta på mysiga saker varje dag.
Vi skulle till Orsa grönklitt till min morbror & hans familj, men det blir inget heller.
Men nu måste dom vara instängda med 2 föräldrar som är sjuka & inte orkar ett jävla skit.
Nej usch vad jag ligger & gråter nu.

Jag ska försöka vila nu & hoppas vakna på lite bättre humör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0