12 mars, fredag

Idag var jag & Daniel & åkte till Stockholm redan till 11. Vi mötte Bella & Fabian på hotellet vi skulle bo på, scandic Grand central & sen gick vi till söder för att äta på La Perla.
Alltså wow, precis så gott som väntar, guuuuudomligt.

Sen tog vi oss till östermalm & jag köpte lite ljuslyktor, dom jag ville ha var ju tyvärr slut men hittade lite annat fint .

Sen blev det lite drinkpauser & sen hem & fixa till oss lite innan middagen.
Middagen var på Milles & jag hade sååå ont i magen efter maten & ännu.

En toppendag har vi haft & nu är det dags att sova.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0