24 januari, söndag

Jobb idag, jobbhelgen är över & den gick fort som alltid. Jag har alltid lite ångest inför jobbhelg men det går så fort så väl i den hinner man inte tänka så mycket.

Efter jobbet åkte jag till mamma & pappa där min lilla klan var.
Middag & lite födelsedagsfika för Daniel.
I vår familj älskar vi födelsedagar & vi vill uppvakta alla & ge något för att visa att vi alla är värda någon typ av uppskattning, oavsett ålder.

Så Daniel fick lite smått & gott av mormor & morfar & min bror ikväll.
Av mamma & pappa & Therese har han fått av tidigare i veckan.

En lugn kväll i soffan & nu ska jag sova, ääääälskar våra flanell-lakan & nya täcken & kuddar, jag sover som en prinsessa.

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0