21 januari, torsdag

Idag har Valle & jag varit lediga.
Jag har småstädat lite under dagen & myst i soffan med Valle, bråkat en hel del också.
Usch det är inte kul när det blir bråk såhär, man känner att man s u g e r  .

Vi hämtade Filippa halv två & då dracks det massa smoothie.
Sen fixade jag mig & när Daniel kom hem & mamma & pappa kom hit åkte vi in till stan.

Först till Ikea & köpte en fåtölj sen vidare till Stationen för en liten dejtkväll.

Vi åt så mycket gott & blev så så mätta!
Kom sen hem till våra vildar & kastade dom i säng.

Daniel & jag kollade lite serier men nu måste jag sova! 6 dagar av en klocka som ringer 4.30 varje morgon väntar ....


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0