23 februari, tisdag

Igår jobbade jag 6-14 & sen åkte jag hem till mamma & pappa & mellanlandade en stund efter en stressig dag på jobbet.

Vid 4 var vi på Pinchos för att äta middag.
En mysig lyxigmiddag på sportlovet.

När vi kom hem tog vi det lugnt ett tag, eller barnen sprang & röjde & jag läste genom reklam.
Sen startade vi vår myskväll i gästrummet.

Barnen & jag skulle låtsas bo på hotell & kolla film i gästrummet & äta godis men jag somnade halv 8, lyckat haha!

Idag ska vi åka in & luncha med Bella, ska bli så myyyys!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0