22 augusti, söndag

Igår jobbade jag min sista dag med Ullis, min klippa på jobbet, alltså världens bästa kollega, fick fina presenter av henne & när hon gick & vi kramades hej då så brände tårarna i ögonen; men då drog jag igång macarena medans jag la smörgåstårtor.

När jag kom hem bytte jag om sen åkte vi till Therese & Pontus för myskväll, så trevligt.

Idag jobbade kah mitt sista pass. Har känt mig lite låg idag men det är väl inte så konstigt.
När jag skulle säga hej Då kom tårarna, alltså tror inte ni förstår vilken fin arbetsplats jag jobbat på? 

Men man måste våga här i livet & jag tror ju på att det här kommer bli toppen.
Även om det är läskigt & jobbigt med nya saker.

När jag slutat åkte jag & fixade naglarna. Äntligen fina naglar!!

En lugn kväll hemma, skulle gått ut på promenad men valde att ligga i soffan bara & ta en varm dusch.

Jag är sjukt nervös för imorgon….

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0