2 augusti, måndag

Igår åkte familjen Stigberg vid 10 & vi började också packa ihop, eller jag packade & Daniel målade lite, vi tog allt i lugn & ro så vi rullade från stugan vid 15.

Det känns verkligen alltid som att semestern & sommaren är slut när man åker därifrån, även om den inte är det.

Vi har haft 3 toppen veckor där med underbara fina människor men jag har ju min sista vecka & kände att det kan vara skönt att komma hem & landa lite.

MEN så kom Daniel på den grymma idén att åka ner & hälsa på våra älskade saknade gamla grannar Johan , Yasmina, Scott & nu också lilla Faye som vi inte träffat ännu.

Så vi ska bo på ett jättemysigt familjehotell i Mölndal där även Lollo & Bernie är & det är mini disco så det är som när man åker utomlands.
Så vi ska njuta av våra vänner en dag & kväll & onsdagen ska vi nog vara i Göteborg & mysa runt & på kvällen mysa på hotellet.
Ska bli så mysigt med hotell 2 nätter, hotellefrukost 2 dagar också , mmmmums.

Bilfärden tog 6 timmar hem igår, det dubbla!
När vi rullade upp på uppfarten klockan 21 ropade bota härliga grannar att de väntade bubbel på oss, så en trevlig kväll med Malin, Enok, Camilla & Kim & alla barnen, supermysigt!

Imorse vaknade jag vid 8, gick upp & åt frukost själv & sen gick jag en promenad med favoritpodden.
En lugn promenad , ryggen är mycket bättre men även ganska ont än också.

Sen packade vi om lite & nu är vi snart hos mamma & pappa för att mysa.
Mamma får min första plockare hortensia hemifrån.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0