19 augusti, torsdag

Imorse lämnade jag barnen på förskola & skola. Valles första dag idag & det gick super att lämna han, han sprang direkt till Alva & gav henne en liten sak till henne.

Jag åkte till frisören & blev väldigt fin & fräsch i håret.
Sen blev det en lunch med Therese på Klang, mycket trevligt & gott & fint ställe.

Sen var det dags för mig att gå till naprapaten igen.
Hoppas hoppas det vänder nu, vart ju bättre sist jag var där, den här kvinnan är grym!

Efter det åkte jag till blomsterlandet & hämtade en buske jag beställt & sen hämtade jag barnen.

Jag har plockat & röjt lite här hemma & barnen har lekt, efter maten gick jag ut med Malin & Camilla på promenad.

Ska snart duscha sen krypa till sängs.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: J

Orelaterat till inlägget men vi behöver verkligen ett ”hur jag sminkar mig” inlägg. Alltid så fräsch och piffig sminkning!

Svar: Vad snällt av dig men den första bilden är tyvärr filter 🙈
Louise Reinwalds

2021-08-21 @ 19:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0