18 augusti, onsdag

Jag glömde ju skriva att jag fick mitt sista covid-vaccin igår, jag skulle åkt till Enköping idag för att ha det klart inför nya jobbet men så ringde dom från vaccinationen igår & sa att dom hade 4 doser kvar så då kunde jag ta ett, så skönt att slippa åka till Enköping idag!
 
Idag var det dags för Filippas första skoldag i ettan.
Hon var taggad & sprang till sina kompisar.
Nu hoppas jag att det vänder & hon inte är ledsen som hon var sista månaderna i våras.

Valle & jag åkte hem & hade en mysdag & regnet har öst hela dagen.
Vi kollade Rädda Willy & städade .
Jag har varit gaaaalet trött idag, kanske beror på vaccinet?

Sen hämtade vi Filippa & hon var så glad efter första dagen, så vi firade med glass till mellis.

Vid 17 var vi hos Therese, Amanda & Mathilda för att fira Mathilda, maaassa gott att äta & en mysig kväll.

Nu är det serier i soffan, myyyys.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Hoppas att du är piggare idag. :-)

Svar: Tack snälla jag är mycket piggare idag :)
Louise Reinwalds

2021-08-19 @ 09:42:57
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0