5 april, annandag påsk

Vi sov ju i husbilen inatt, det var mysigt att höra stormen, haglet, regn & snö utanför.
Vi vaknade till ganska mycket snö, typiskt aprilväder när det var sån fin vår igår.
 
Vi har bara slappat hos mamma & pappa idag, vi åt lunch & sen fikade vi hos mormor & morfar innan vi åkte hem.

Sen har vi fortsatt slappa hela dagen & laddat upp för vardag igen imorn efter 2 veckor hemma.
Det ska bli skönt med matlistor igen & att
Få handla massa imorn, så taggad!
Hoppas det går bra att jobba också min första dag på 2 veckor imorn. 

Känns ändå ganska bra i efter hand med barnen hemma. Dom har haft det bra & jag är så glad att jag & Daniel gick om varann & var dåliga så vi alltid kunnat fokusera på barnen & göra deras dagar bra. 

Glass i soffan & nu ska jag försöka sova snart, klockan ringer tiiiidigt imorn efter att ha sovit till 8-9 i 2 veckor.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0