8 oktober, torsdag

Imorse lämnade jag barnen vid halv nio. Jag åkte hem & gick en promenad & pratade med Therese 1,5 timme, galet! Mycket att prata om.

Sen fixade jag mig & åkte in till stan & åt lunch med älskade Rebecca & sen strosade på stan. 

Jag hämtade barnen vid halv tre sen var det soffläge ett tag.

Middag & sen gymnastik.
Nu har Uppsala flickorna gått ut med att man inte får sitta & vänta  utanför lektionen. 
Så man får sitta i Bilen.

Så Valle & jag åkte & handlade lite & sen tillbaka.
När vi kom hem blev det dusch & kvällsmacka. 
Valle somnade i bilen han.

Jag har velat sova sen en timme tillbaka men var så smart & satte på en tvättmaskin...

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0