4 oktober, söndag

Igår började jag dagen med en promenad & podd.
Sen åt vi frukost & hade en lugn morgon innan vi åkte till Gränby centrum & lämnade Filippa på dans & sen vidare till Gränby ishall för att släppa av Daniel & Valle.
Valle hade sin första dag på skridskoskola igår & jag satt som en stolt & töntig & pinsam mamma & vinkade åt Valle & nästan kände tårarna komma.

Ska min lilla kille vara så stor att han åker skridskor & har hockey utrustning på sig? Jösses alltså.

Han har alltså aldrig stått på skridskor förr & han åkte & ramla såklart & han reste sig & kämpa & kämpa. Jösses så han kämpade. Så himla duktig!

Efter ishallen & dansen fick barnen bestämma lunch & det blev pizza.
Filippa som den bästa systern hon är sa att Valle fick bestämma för det var hans dag idag. Hur fin?

Vi var hemma& tog det lugnt innan vi rullade mot Norrtälje & familjen Stigberg.
En supertrevlig kväll med massa gott att äta.

Imorse var Bella & jag ut & gick en promenad & sen åt vi frukost innan vi åkte hem.
Nu är vi påväg hem & väl hemma ska det såklart bakas kanelbullar!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0