18 oktober, söndag

Började dagen med en promenad & rättegångspodden.
Hem & åt frukost & sen kom mia & Sam vid 9.

Sen började daniel & sam med sista etappen av muren. Dom hann med en Hel del men det återstår nu allt som allt toppsten & belysning på 2 av 3 murar. En är helt klar . Åååh  va allt klart
På en gång! Det blir så så bra!

Jag & svärmor har suttit inne & pratat hela dagen , så skönt.
En toppenhelg är avklarad & jag känner mig utvilad.
Mysigaste helgen på länge med min familj.
Vill vara hemma flera dagar till, men nu räknar vi ner till höstlov, på fredag går vi på höstlov!

Daniel åkte iväg på match & barnen ville ha picknickmiddag & ser Harry Potter & jag var så på!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0