17 oktober, lördag

Idag startade vi dagen med amerikanska pannkakor & sen en promenad i solen & podd, för härlig start på dagen.

En lugn förmiddag då Filippas dans blev inställd pga sjukdom.
Sen åt vi lunch & åkte in & lämnade av Daniel & Valle i ishallen.

Filippa & jag åkte till Gränby & handlade lite innan vi  åkte till ishallen & såg Valles träning .
Han ringde dit mormor & mofar också

När vi kom hem blev det fix i garaget för mig & barnen lekte ute & Daniel grävde.

Sen fixade jag lite gott innan middagen & sen åt vi en för god middag .
Myskväll deluxe hemma & dagen har varit perfekt & precis vad vi behövde.

Jag somande vid 8 & vill typ lägga mig & sova nu...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0