11 oktober, söndag

Igår började min dag väldigt dåligt kan man säga.
Jag backade in i grannens bil & sen minuter senare springer det ut 3 vildsvin på vägen & jag tvärnitar & kör på ett vildsvin. Det var sån tur var inte i hög hastighet men ändå en liten krock.
Så två krockar typ på tio minuter.
Helt skärrad & chockad så bröt jag ihop på jobbet sen. Så himla fin start på lördagen.

Sen fortsatte turen under dagen.
Räddningen på dagen var alla grymma tjejer på jobbet, all teamwork & sen middag & myser hos mamma & pappa med mormor & morfar & sen kom stensson & Rebecca & det dracks vin & var trevligt.
Sån mysig kväll som jag behövde.

Jobb idag med & när jag kom hem gjorde jag korvstroganoff.
Pyjamasen är på & jag är helt slut, heeelt slut.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0