Fredag den trettonde

VVilken härlig fredag vi haft & har.
Valle & jag har myst hela dagen typ.
Vi hämtade Filippa klockan 2 sen tjuvstartade vi med lite godis.

Vid 4 när det började bli mörkt så tände jag alla ljusen. Alltså känslan att gå & tända alla ljusen & veta att det är fredag, den känslan..

Jag förberedde maten & hade den klar tills Daniel kom hem.
Suuuuupergott var det.

Sen tog vi fram massa gott till filmkvällen.
Vi kollade på en jättemysig julfilm som hette Jultomtens Dotter tror jag.
& nu kollar vi på 101 dalmatiner, älskar den filmen.

Daniels hockey är ju lagd lite på is, hahahah i fattar ni! Sp nu har vi alla fredagar ihop här hemma & det är ju så guld värt.
Eller ja han är ju hemma varje dag nu istället för att vara borta 3 kvällar i veckan.

Daniel tog ner alla julsaker nu så jag vet vad jag ska göra imorn! Dra på julmusik & pyyyyynta!!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0