7 november, lördag

Igår började jag dagen med en dusch & sen gröt & frukost med barnen.
Halv 9 lämnade vi Filippa på skolan & sen åkte jag & Valle hem.

Jag sminkade mig & packade i ordning för helgen.
11 var vi hemma hos mormor & morfar, dom var gulliga & frågade om barnen ville vara där så Valle blev Ju överlycklig .

Morfar körde mig & mamma till tåget & sen rullade vi mot Stocholm.
En dag i Stockholm väntade med mamma,
Bella & hennes mamma Sussi.

Vi åt en drömmig brunch på STHLM brunch club, otroligt gott!
Sen gick vi tillbaka till hotellet för bubbel & lite häng.

Innan vi gick till restaurangen så tog vi lite aperol & lite charkisar .
Sen vandrade vi mot restaurangen som låg på Dalagatan, men vi hann även med ett till litet stopp för bubbel & lite ost & oliver.

20.15 hade vi bord på Den gamle & havet.
Maten var helt fantastiskt god! 
Vi var så otroligt mätta sen så det var helt galet, så mätt att jag inte ens orkade beställa in tiramisu som jag längtat så efter!

Sen gick vi tillbaka till hotellet & låg & pratade till klockan 1.

Idag startade vi dagen med en grym frukost & sen sa vi hejdå & mamma & jag gick till hm home en sväng.

Nu är vi på tåget & snart hemma i Uppsala.
Så så mysigt dygn.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0