28 november, lördag

Igår hade Valle & jag en lugn dag hemma. 
Vi gick en promenad i det fina soliga & frostiga vädret.

Sen kom mamma förbi en sväng & Filippa hämtade jag halv två när skolan slutar.

På kvällen kom vår andra familj, Stigberg
Vi åt masssa gott som alltid, saffransrisotto & sen saffranskaka & knäck & saffransbollar, så himla gott & en kväll i julens tecken & julmusik.

Imorse gick jag & Bella en promenad vid 7.30, det var forfarande lite mörkt & snön föll, det var så så fint.

Vi åt Frukost & sen åkte jag & Valle & lämnade Filippa på dansen.
Vi har varit hemma nu & ätit lunch & är påväg in nu igen för att Valle ska på sin hockey.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0