26 november, torsdag

Idag har vi varit lediga jag & Valle.
Vi fick Mail igår att det vat mycket pedagoger & vikarier sjuka på Valles förskola så
Dom bad alla som kunde hålla barnen hemma att ha dom hemma.

Sån tur var så är det ju min Långhelg & Valle skulle varit ledig oavsett.
Pappa kom förbi en timme & jag körde Filippa till skolan.

Sen tog Valle & jag en promenad & åkte in & handlade mat.

Lugn eftermiddag & sen åkte Daniel & Valle & lämnade Filippa på gymnastik & sen efter förbi kyrkan & minneslunden & tände ljus för Marita, idag är det ett år sen hon lämnade oss. Ett helt år sen. Hon kommer alltid att vara saknad.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0