13 november, fredag

Fredag den trettonde idag.
Ja veckan har sagt swish & jag har inte haft något alls att skriva för jag har inte gjort ett s k i t.
I måndags jobbade jag 6-10 & hostade en del & sen på kvällen kände jag att det var dags att sjukanmäla mig.

Sp jag har legat i soffan tisdag, onsdag & torsdag & kollat klart på Greys säsong 16, åh vill se meeeeer!

Igår gjorde jag coronatest, fy fan säger jag så obehagligt usch.
Hade inte hostat alls under hela dagen sen körde dom upp den där vidriga topsen i näsan , sen typ ner i halsen & jag fick världens hostattack då topsen killades i halsen? Höll även på att kräkas & hosta sönder under tiden den där
Jävla topsen satt i 15 sekunder. HEMSKT!
Bara jag av alls som testade sig lät & hördes ...

Men men nu inväntar vi svar bara.

I onsdags gjorde jag en saffransbrownie & sen drack vi glögg , samma sak igår & vi satte på en julfilm. Det var till & med Daniels förslag?
Så så mysigt & jag tror jag kanske börjar pynta lite i helgen, har ju hållt mig länge ..
Dessutom har jag beställt en hel del julklappar i veckan när jag bara legat på soffan!

Så jag mår toppen men har bara pyttelite rethosta.

Valle är ledig med mig idag & vi kollar film & tjuvröker godis.
Är så taggad på fredagsmys!!!
Bubblet är lagt på kylning & oxfilén väntar i kylen & jag har gjort eget vitlök & basilikasmör.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0