4 maj, måndag

Igår på Valles födelsedag skulle vi åkt till Samos, vi var ett stort gäng & det suger att inte få åka iväg med så stora delar av våra familjer. 

Så jag skulle haft semester denna vecka men valde att ta bort den betalda semestern, än så länge jobbar jag bara torsdag men får se om jag
Blir inringd någon annan dag.

Men annars myser jag & barnen på hemma .
Vi vaknade halv 9 imorse, vi har verkligen gått in i semester mode & sover länge & är vakna länge, lite lyxigt ändå.

Vi åkte & handla mat idag & sen kom Sanna & barnen över . Sanna är lite galen & tycker om att tvätta fönster & jag nämnde att vi tänkte ta hit städfirma & hon erbjöd sig, hur sjukt & hur snällt?!?

Jag har aldrig tvättat fönsterna så ni kan ana hur dom såg ut. Nu ser jag liksom att skogen är grön , riktigt grön & fin, wow alltså.

Jag fixade ialla fall lunch & fika & vi fick en hel dag ihop. Barnen älskar att leka ihop så det blev en toppendag! Sanna tvättade fönster & jag spröjsen.

Annars har jag fikat konstant & nog ätit över 20 kakor sen igår & typ 6 tårtbitar, känns bajs i kroppen men gott var det, imorn får Daniels kollegor äta upp allt.

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0