28 maj, torsdag

Igår fick barnen vara lediga från dagis, vi var hemma & jag rensade ogräs (evighetsjobb) kom en bit på vägen ialla fall!

Vid 3 mötte jag mamma & överlämnade barnen & sen jobbade jag.
Efter jobbet lämnade jag in bilen på verkstaden IGEN.
Sen hem & sov hos mamma & pappa.

Idag har jag, barnen & mamma hängt i stadsparken med Therese & Frans, alltså huuuuur fin är inte stadsparken?!

Sen köpte mamma massa blommor & sen blev det hamburgare hos mamma & pappa på Hamburgarens dag & Daniel & Ludde byggde klar trappen till nya altanen & jag & mamma började plantera lite.

Nu ska jag sova för imorn väntar en hektisk dag på jobbet. 
Det märks att svenskarna tror att Corona är över ....

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0