13 maj, onsdag

Igår jobbade jag 12-19.30, jag fick sluta tidigare då jag var tvungen att lämna in bilen på verkstaden .
Sen hämtade mamma mig & vi alla sov hos mamma & pappa då Daniel hjälpte pappa med deras nya altan.

Idag hängde vi hos mamma & pappa till 1tiden.
Barnen badade & lekte. & jag plockade lite hos mamma & pappa .

Sen gick vi till Mormor & morfar & lekte.
Alltså det är typ 3 månader  sen vi var där, vi är vana att ses ofta men pga alla dessa Corona tider har det blivit såhär, men idag vågade mormor & morfar ha hem oss några timmar.

Morfar var snäll & körde in mig & hämtade bilen från service, man blev såklart as förbannad av massa skit som inte blev bra. Men men ..

Sen har vi spenderat kvällen på Ekbolanda. Jag äääälskar det här underbara gården.
Vi var & hälsade på djuren & åt tacos.

Det blev lite bubbel också så vi sover kvar, jag passar på att njuta av dessa stunder av att lyxa att sova borta, hos mamma & pappa & även Kristin. 
I höst börjar Filippa i förskoleklass & vi kommer alltid behöva köra henne till skolan pga skolplikt & därför inte kunna vara så spontana så vi passa på lite nu.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0