8 mars, söndag

Igår jobbade jag hela dagen & när jag slutade vid 6 åkte jag till stensson där mamma, pappa, Ludde, Johan, Markus & Daniel & barnen var.
Vi åt massa gott & mamma & sus hade gjort ett mello quiz & jag var med i vinnarlaget med pappa & Anders såklart. 

Kvällen var supersuper trevlig förutom att the mamas vann, Anna skulle vunnit!!

Idag har jag jobbat hela dagen & jobbhelgen är över. Det firades med två nya ljuslyktor & räkmacka!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Är det ljuslyktorna på bordet som är nya? Så fina! Vart kommer dem ifrån? 😇

Svar: Nej det var inte dom på bordet som jag köpte idag 😊 dom på bordet är från rusta 😊
Louise Reinwalds

2020-03-08 @ 20:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0