26 mars, torsdag

Igår lämnade jag barnen vid 9 & sen åkte jag hem & städade, plockade bort i alla rum & tvättade sen la jag mig i soffan & kollade tv & åt lunch innan jag
Åkte & köpte nya pyjamaser till barnen som Daniel lovat dom när dom somnar själva i Filippas rum.

Annars var gårdagen inte så jättebra.
Jag har ganska mycket tankar inombords & saker jag går & tänker på en hel del som blir jobbigt tillslut . Det är mycket saker man vill här i livet ska kanske inte alltid går.

Jag åkte hem till kristin igår efter jobbet & det behövdes. Vi drack te , pepsi Max & åt popcorn & choklad & pratade & lättade våra hjärtan i 3 timmar.

Idag är vi lediga & ska försöka hitta på något kul att göra med barnen, vad det ska vara nu. Jag känner mig låg som sagt & har inte mycket energi över. 
Men slut på allt jävla gnäll nu & dags att ta tag i sig själv & den här dagen.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0