11 mars, onsdag

Idag har vi haft en sån mysig dag.
Vi vaknade kanske lite för tidigt , 6.15 var barnen vakna. Skyller på Daniel som är sämst på att snoooza. Vi alla vaknar utom han typ.

Hursom låg vi & drog oss till typ halv 8 & sen blev det frukost. Lyxade till det med vindruvor & vattenmelon & såklart min hempressad apelsinjuice, mitt nya beroende.

Sen dammsög & torkade jag golv & bäddade rent.
Sen var vi ut en stund & fick i oss frisk luft & efter det ville barnen gå in & dricka varm choklad & till det blev det lunch, Amerikanska pannkakor med sylt & nutella.

Efter det blev det soffläge i typ 2-3 timmar, såååå skönt för jag var helt slut & Valle sov hela tiden.

När Daniel slutat möttes vi & åkte till svärfar, singö för lite middag.

Vi kom hem nyss & jag kollar youtube nu innan jag ska sova & krypa ner i den drömmiga renbäddade sängen.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0