23 februari, söndag

Idag började vi dagen med brunch på NAC som sagt tidigare.
Mätta & belåtna körde vi en sista shoppingrunda & det blev en bra sådan.

Jag köpte fina kuddar & vas från hm & var så så nöjd.

Sen blev det marknad i Brick Lane innan vi gick hem till Rebecca för att packa ihop resväskorna.
Vi åkte ju ner med varsitt handbagage, kabinväska plus en mega stor tom resväska & den var proppfull av saker så vi kände oss väldigt nöjda.

Rebecca följde med oss till tunnelbanan sen klarade vi oss själva till Gatwick.

Alltså vi har haft såna toppendagar, exakt så bra om inte bättre än förväntat.
Så så glad att ha min fina fina Rebecca i London så gör att man får se hela London verkligen av en London-bo. Även om jag vill att hon flyttar hem.

Flyget gick bra & på Arlanda hämtade Daniel & barnen mig.
Så härligt att få pussa på alla.

Nu måste jag sova för jag är så himla trött.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0