8 december, tisdag

Igår jobbade jag till 10 & sen åkte jag till Kristin & hjälpte henne lite med hennes stora kundbeställning, så så kul för henne & så glad att hon för göra det hon drömt om.

En mysig lunch & sen hämtade jag hem Filippa, Ellen, Valle & Alva & sen var det lek här hemma & även bröllop blev det, Alva & Valle blev vigda av Filippa. Dom är ju för söta!!

En mysig kväll sen med att skriva önskelistor & lämna in i frysen så dom kommer med till Nordpolen med Nordpol-expressen.
Lite fika till julkalendern också, vi bara fikar & myser varje dag nu. Älskar det.

Sen skulle Daniel & jag se julfilmer & jag somnade halv 8 i soffan.... förstår inte hur trött jag kan vara.

Idag började vi dagen med Frukost till julkalendern & sen lämnade jag barnen & tog mig ut på en promenad.

Nu har jag duschat & ska sminka mig & kolla lite tv innan jag ska till jobbet om en timme, jobb till 20 ikväll.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0