4 december, fredag

Jobb idag & när jag kom hem fixade vi mat, drack lite vin till & år lite salami & ost till julmusik.
Ja ni kan ju ana min lycka!

Fredagsmys & en helt underbar kväll efter lite bråk & skrik med Valle. Men det gick över snabbt tack & lov.

Vi kollade på Astrid Lindgrens julfilmer & sen lekte vi charader, så kul!

Daniel fixade belysning i granen ute & så satte vi upp kulor i den, så så fint & mysigt!

När barnen lagt sig kollade vi på nya Beck & nu kollar jag på en julfilm ensam.
Jag vet att jag tjatar men den hör tiden, jag älskar den.

Finns inget bättre än kvällar hemma med mina hjärtan i våra pyjamaser & en film.
Älskar älskar.

Just det, tack BELLA som fixat min blogg efter typ 10 år i design. Tack 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0